Sunday, March 6, 2011

PENGHARGAAN

     Assalamualaikum W.B.T. Pertamanya saya Intan Nadia Binti Otman ingin mengucapkan syukur Alhamdulillah kehadrat Illahi kerana dan limpah izin dan kurnianya dapat saya menyiapkan tugasan kali ini dengan jayanya. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Ustazah Nur Farahana Binti Anuar kerana memberi sepenuh komitment semasa saya menjalankan sesi interview. Sekalung penghargaan juga ditujukan kepada Ustaz Abdul Aziz Bin Hajrin kerana sudi memberi penerangan dan tunjuk ajar kepada saya dan kawan-kawan, kepada ibu saya yang sudi meluangkan masa menemani saya semasa melakukan interview dan tidak lupa juga kepada kawan-kawan yang sudi memberi  tunjuk ajar dan berkongsi idea. Sesungguhnya kebaikan dan kerjasama kalian dibalas dengan seribu kebaikan dari allah s.w.t. Akhir kata, sekali lagi saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung dan juga tidak langsung.

No comments:

Post a Comment